Kaip tai ir skeltė teatras, pristatydamas būsimus festivalio renginius žiūrovams, festivalio programa sukūrė kontrastą tarp klasikinio romantinio baleto ir šiuolaikinio šokio suvokimo. Vykstant projektui scenos mylėtojai buvo pakviesti į kūrybines dirbtuves, kurias vedė Kauno valstybinio muzikinio teatro choreografas Dainius Bervingis, balerina Kristina Tarasevičiūtė, M. K. Čiurlionio menų mokyklos pedagogai. Šių dirbtuvių metu Telšių Žemaitės dramos teatro šokio studija sukūrė ir pristatė šokio miniatiūrą.
Festivalį pradėjo šokio trupė „ NUEPIKO“, parodžiusi olimpinės dvasios kupiną interaktyvų šokio spektaklį „KETURI VIKTORAI“. Jį žiūrovai pamatė netradicinėje erdvėje – Telšių sporto ir rekreacijos centre.
Į festivalio programą įtrauktas šokio spektaklis „Emocijos“ buvo skirtas vaikams, paaugliams ir suaugusiesiems. Jame įvairiai ir įdomiai, šokio kalba pinamos istorijos, kuriose išjausta kiekviena emocija. Šis Nacionalinės M. K. Čiurlionio menų mokyklos spektaklis tyrinėja žmogaus emocinį gyvenimą, jo sudėtingumą ir įvairovę. Jame naudojama muzika, šokis, teatralizacija ir, siekiant perteikti ir sustiprinti emocijų žinute, netgi interakcija su publika.
Vienintelė Lietuvoje keturių vyrų stepo šokio trupė „Funyy Beat“ festivalyje pristatė naują koncertinę programą – „Funny Classic Beat Forever“ , kurioje karaliauja ritmas, apjungiantis klasikos kūrinius ir šiuolaikinę muziką.
Ne išimtis ir Panevėžys – nemarioji Karmen istorija yra pikantiškas prieskonis operetėmis garsėjančio miesto Muzikinio teatro repertuare. Baltijos baleto teatro režisierės Marijos Simonos Šimulynaitės pagal G. Bizet–R. Ščedrino „Karmen siuitą“ sukurtas vienaveiksmis baletas keturiems šokėjams ir hologramai yra pirmoji šio kūrinio pastatymo versija, kurioje ypatinga vieta skiriama technologijoms: į spektaklio dramaturgiją lyg atskiras personažas įsilieja holograminės vaizdo projekcijos.
„Karmen vaidmuo – kiekvienos balerinos svajonė, – sako režisierė ir choreografė M. S. Šimulynaitė, pagrindinį baleto vaidmenį patikėjusi Evelinai Fokinai. Karmen mylimuosius bei kitus veikėjus įkūnija trys šokėjai – Pijus Ožalas (Don Chosė), Simonas Laukaitis (toreadoras Eskamiljas) ir Danielius Voinovas (kareivis, būrėja, giltinė), ir toks rekordiškai mažos sudėties baleto pastatymas yra unikalus ne tik Lietuvoje, bet ir pasaulyje.
Šokį ir hologramines vaizdo projekcijas choreografė ir režisierė derina ne pirmą kartą, šį efektingą reginį galėjo išvysti ir šiuolaikinio baleto spektaklio „Vienatvės armija“ („Army of solitude“) žiūrovai, jame artistai šoko pagal atlikėjos Bjork muziką. Pastarasis kūrėjos eksperimentas susilaukė nemažo dėmesio. Spektaklis „Karmen“ – tai dar vienas bandymas sujungti skirtingas meno formas, kviečiant žiūrovą į paveikų ir daugiaprasmį pasirodymą.
Spektaklyje naudojamas legendinis Sauliaus Sondeckio ir Lietuvos kamerinio orkestro interpretacijos įrašas“.
Išsami informacija apie fetivalį skelbiamas Telšių Žemaitės dramos teatro internetop svetainėje adresu https://www.telsiuteatras.lt/sokas-2024/
Projektą iš dalies finansavo Lietuvos kultūros taryba bei Telšių rajono savivaldybė
Rengiant publikaciją naudota Telšių Žemaitės dramos teatro viešinama informacija
Nuotraukose – festivalio „Šokas“ metu parodytų spektaklių reklaminių plakatų fragmentai